weer thuis....

6 oktober 2012 - Best, Nederland

Donderdag zijn we van Spanje naar Porto (Portugal) gereden en hebben daar nog een middag rondgekeken en van het heerlijke zonnetje met 25 gr genoten! Leuke stad, een aanrader.

Gisterochtend vroeg; om 6.50, zijn we teruggevlogen naar Eindhoven...ik heb echt geprobeerd een heleboel zon mee te nemen....

En nu zit het er dus echt op! Regelmatig heb ik gedacht dat ik naar huis wilde; regelmatig heb ik gedacht dat het geweldig was dat ik de Camino aan het lopen was; iedere dag heb ik genoten van het buiten zijn en de natuur. De ontmoetingen met medepelgrims was soms vluchtig, soms van langere duur, maar meestal leuk en gezellig. De Camino was voor mij een bijzonder avontuur!

De steun van het thuisfront en via het blog waren erg fijn. Daarom: Iedereen bedankt voor de lieve en oppeppende reacties!

1. Juanita:
    6 oktober 2012
    Rian, welkom thuis in ons natte, frisse kikkerlandje. Ik zie je van de week! Geniet nog van het weekend. En één geluk veel vakantiewas heb je niet. ;-)
  2. Thea:
    Ha zusje,
    Zoals gezegd; fijn dat je het zo goed gedaan hebt, maar ook fijn dat je er weer bent.
    Je moet zeker je koffer nog uitpakken, zodat de zon eruit kan?
  3. Corrie:
    Hoi rian
    Ik zit nog in Groningen en zie je zondag of maandag weer.

Groetjes
  4. Steven:
    Hi Rian,
    Welcome home. What an accomplishment. I am glad to hear that you have enjoyed your trip. Have a great weekend. Tomorrow is again Sunny.;)
  5. Lienne:
    Hoi Rian,
    Ja, en dan is alles opeens voorbij.... Maar je kunt terugkijken op een hele bijzondere ervaring! Nu fijn genieten van het nederlandse weer (ha ha). Ga maar regelmatig even onder de zonnebank om langzaam te acclamatiseren. We kijken uit naar je fotoboek!
  6. Jolande:
    6 oktober 2012
    Hee Rian, fijn ook om weer thuis te zijn en nog een weekje nagenieten van je geweldige avontuur!!
    De zon schijnt hier ondertussen volop, dus gelukkig toch wat meegebracht hopelijk ook nog genoeg voor jouw vrije week.

Geniet nog en tot over een week,
  7. Frenky:
    6 oktober 2012
    Fijn dat je weer veilig thuis bent. Je hoeft hier in ieder geval niet bang te zijn voor een zonnesteek. Ik spreek je gauw weer!!
  8. Joke:
    7 oktober 2012
    Hoi Rian
    Fijn dat je er weer bent de zon is hier vandaag toch te voorschijn gekomen, misschien hebben we deze week er nog volop plezier van.
    Groetjes en misschien tot woensdag als je tenminste puf hebt.
  9. Antoinette:
    8 oktober 2012
    Hoi Rianne,
    Je bent alweer een paar dagen thuis, gelukkig is het hier nu prachtig herfstweer en willen de voetjes weer op pad....
    Heerlijk nagenieten met alle herinneringen.
    Groetjes Antoinette.