100!

14 september 2012 - Puente Villarente, Spanje

Dat waren de 1e 100!
Vandaag wel langs een saai stuk weg.met veel verkeer, op t laatst ook wel erg warm. Vanochtend begon ik met n mooie zonsopkomst, kwetterende vogels in bomen en uitzicht op de Picos! Mooi!
Nu weer in een albergue, met tuin en daar lig ik nu dus lui op n bedje te relaxen! Welverdiend, vandaag 25 km gedaan!

Slapen in de albergue: om 22.00 gaat t licht uit en dus begint iedereen voor die tijd met zijn avondritueel. Als dan het licht vanzelf uitgaat, beginnen allerlei geluidjes, die gelukkig gedempt worden door mn oordoppen. Steeds gaat overal een zaklampje of horloge lampje aan. Ook moet natuurlijk iedereen om de beurt naar de WC.
En dan om 5.30 beginnen de 1e alweer te rommelen om vroeg te kunnen vertrekken. Ik probeer tot 7.00 te blijven liggen, zodat ik na t inpakken en eigen gekocht ontbijt om 7.30 kan gaan lopen. Het schemert dan net nog een beetje.

1. Annette:
    Ha Rian,

Wat ontzettend leuk om jou verhalen te lezen wat je allemaal meemaakt! Petje af en respect voor waar je mee bezig bent.
    Succes met alles ;).

Groetjes Annette
  2. Jolande:
    14 september 2012
    Ik moet zeggen het klinkt toch wel erg leuk allemaal. Knap dat je de eerste honderd kilometer er al op hebt zitten, alles dus volgens schema. Inderdaad petje af en veel respect voor jou.
  3. Thea:
    Hoi,
    Ga niet naast je schoenen lopen door al die complimentjes, daar kunnen je voeten niet tegen! Grapje, is kei goed van je! Op het journaal zie ik dat het daar 27 graden is, klopt dat?
    Fijn dat je zo geniet. Vasthouden
  4. Ingrid:
    14 september 2012
    Wooooow 100 km al, wat eeen mijlpaal! Goed van je hoor! Veel plezier en wandelze
  5. Hetty:
    Hoi Rian,
    Knap, knap. De kop is er af. Geniet van het mooie weer want hier wordt het een beetje herfst.
  6. Joke:
    Hoi
    Proficiat de eerste 100 zitten er op kei goed . Gaat 't goed met met de tenen? nou voor straks welterusten en goede wandeling morgen grt
  7. Sandra:
    Hoi rian,

Goed van je! Hou vol!
    De eerste honderd binnen!

Grtjs
  8. Mien:
    15 september 2012
    Hoi Rian Knap hoor de eerste 100km zitten erop. Veel succes en plezier verder .grs mien
  9. Antoinette:
    17 september 2012
    Hoi Rian,
    je laatste verslagen gelezen, geweldig 100km, en de pelgrimsgedachte zit erin, maar ook soms verstand op 0 en gaan slapen, met doppen!! Weer veel suk6!!
    Groetjes Antoinette,
    ps, vloerbedekking verwijderen was monikkenwerk, ik leef dus mee........