400!!!!

30 september 2012 - Pedrouzo, Spanje

Vandaag de 400 gepasseerd!
Gisteravond naar een pelgrims mis geweest, leuk om te zien hoe de bevolking zong en dingen voorlas in de kerk. Heel gemoedelijk allemaal. Aan het eind van de mis moesten alle 'peregrino's' naar voor komen en vertellen uit welk land ze kwamen en werden we gezegend.
Na de mis ben ik met iemand samen in een pelgrims restaurant gaan eten. Alsof we in iemands huiskamer zaten... En lekker eten: n soort erwtensoep, draadjesvlees met aardappelen en meloen na! Heerlijk!

De wandeling vandaag ging door eikenbossen, over weggetjes met kastanjebomen en door eucalyptusbossen, helemaal geweldig. Het is fijn om iedere dag zo in de natuur te zijn! En als de vogels zich dan ook nog laten horen, is het geweldig!

Als het goed is slaap ik vandaag voor t laatst in een albergue...morgen hoop ik in Samtiago aam te komen!
Voelt n beetje dubbel; fijn om Alex weer te zien (hij is daar dan), fijn dat ik het dan volbracht heb, maar ook jammer dat het dan volbracht is.
Maar morgen eerst nog een paar km's wegstappen!

1. Hetty:
    Ha kanjer,
    Nog even stappen en dan komt er weer iets anders op je pad. Succes morgen en klop jezelf maar eens op de borst. Geweldig gedaan.
    gr. Hetty.
  2. Jolande:
    30 september 2012
    Toch maar mooi gedaan, 3 weken en 400 km verder! Geniet morgen van de laatste wandel kilometers en het weerzien met Alex!!

Ps. je mag de komende week samen met Alex ook gewoon je belevenissen blijven schrijven!
  3. Lienne:
    Hoi Rian,
    Wat super dat je het voor elkaar hebt gekregen. Morgen nog een stukje en dan lekker genieten samen met Alex. Veel plezier!
  4. Fanneke:
    30 september 2012
    Geweldig Rian. Knap gedaan hoor.
    Ben nog steeds trots op jou!

Geniet nog samen met Alex.
  5. Joke:
    30 september 2012
    Hoi Rian geweldig je bent er al morgen . Geniet van de wandeling morgen en dan van het weerzien met Alex. Ik hang symbolisch de vlag voor je uit, gewoon kei goed, pet af. Ik hoop dat je gewoon verslag blijft doen want dat ga ik zeker missen . ( raak je aan verslaafd) groetjes fijne wandeling morgen en een goede vakantie week met ALEX
  6. Helly:
    30 september 2012
    Geweldig, geniet morgen en van het weerziens met Alex en nog een fijne laatste week
  7. Corrie:
    Hoi Rian
    Een hele mooie prestatie!! Fantastisch. Op naar het drukke Santiago. Zal wel even wennen zijn in vergelijking met die kleine rustige dorpjes. Een fijn en gezellig weerzien met Alex. En tot op het Jagerbal?!
  8. Emile:
    Hey Rian,
    Wat 'n superprestatie!!! Alle respect voor je! Dat verdien je! En wat zul je blij zijn om morgen weer bij Alex te zijn. Dan weer fff uitrusten, bijtanken en omschakelen naar het westerse leven. Je bent een hele ervaring rijker. Maar nu de komende week nog genieten met Alex; die zal je gemist hebben! Nog een fijne week!
    Groetjes,
    Emile
  9. Roxane:
    hallo Rian,
    Jeetje wat is het snel gegaan ( in ieder geval voor mij ).
    Geniet nog maar even! Super dat je dit volbracht hebt. Een ervaring die niemand je meer afneemt.
    Nog een fijne tijd met Alex daar, en tot ziens in het CZE!
    Groeten Roxane
  10. Mien:
    30 september 2012
    Knap hoor Rian. Wat gaat het toch snel. Geniet nog van het laatste stuk en nog een fijne week daar met Alex. groetjes Mien
  11. Marjon:
    30 september 2012
    Knappe prestatie. Succes morgen met het laatste stuk.
    En dan nagenieten .
  12. Ingrid:
    30 september 2012
    Zo te lezen was het een heerlijk dagje vandaag. Succes met de laatste loodjes en geniet van je week met Alex!
  13. Antoinette:
    30 september 2012
    Het Rian, geweldig,joh 400 km, en bijna je einddoel gehaald, en dan vlieg je met je armen omhoog in die van Alex. Wees trots op jezelf en geniet ervan, want je hebt het maar gedaan en alles is goed gekomen!!!
    Alles is hier ook goed gekomen,morgen de sleutels in leveren.
    Rian, lekker slapen en morgen een kei mooie dag, groetjes Antoinette
  14. Frenky:
    30 september 2012
    En ik ben er stil van geworden.....
    Geweldig dat je het voor elkaar hebt gekregen. Het is een medaille waard, vind ik.
    Geniet van de komende week en tot gauw weer!!
  15. Thea:
    30 september 2012
    Ha zusje, wat 'n leuke reacties allemaal op jouw prestatie. Ik ben ook reuze trots op je, mag wel hè? Morgen zal het inderdaad een beetje dubbel zijn, maar het komt in een andere vorm naar je terug, dat weet je. Voor zo meteen lekker slapen en morgen gezond weer op!!!
  16. Sandra:
    Rian super!
    Wat een bijzondere prestatie! Je mag trots zijn op jezelf! Geniet morgen van jouw laatste kilometers en het weerzien met Alex!
    Tot snel!
  17. Carla:
    Hoi Rian,
    dat heb je toch mooi maar gedaan! Je komt vast terug met een rugzak vol mooie herinneringen, die neemt niemand je af!
    Geniet nog samen, groetjes Carla.
  18. Mariska:
    Hoi Rian

Geweldig wat een prestatie, ik heb genoten van de reisverhalen. Het zal weer wennen zijn zo zonder al die pelgrims. Geniet nog lekker van je vakantie.
    groetjes Mariska
  19. Jeanine franken:
    Hoi Rian,
    Geweldig zeg, je gaat als een speer. Toch een hele ervaring rijker. Petje af hoor! Veel plezier in Santiago bij het verkrijgen van je certificaat., liefs jeanine
  20. Nathalie:
    1 oktober 2012
    Hopelijk ben je heeeeel trots op jezelf!
    Goed gedaan!