IK BEN ER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 oktober 2012 - Santiago de Compostela, Spanje

IK BEN ER !!!!!!!!!!

Ik kan het zelf nauwelijks geloven, maar vanmiddag ben ik in Santiago de Compostela gearriveerd.....

Heb ik zomaar 'mijn Camino' gedaan....

Alex zat op de trap van de kathedraal op me te wachten. Fijn om hem weer te zien! Ik kwam samen met een medepelgrim aan en we zijn meteen maar naar het beeld van St Jacob in de kathedraal gegaan, als een goed pelgrim. Daarna afscheid en foto's genomen van een paar bekenden en naar het 'officina de peregrino' gegaan voor de Compostela, het certificaat waarop staat dat ik echt gelopen heb... hoeven ze mij niet te vertellen, maar toch een leuk aandenken!

En na een welverdiend pilsje volgde natuurlijk de broodnodige douche, schone en vooral; gewone kleren!

1. Stefan:
    Goed gedaan Rian,

echt super dat je het hebt gehaald. Geniet nog even van je laatste weekje en tot snel.
    Stefan
  2. Juanita:
    1 oktober 2012
    Wat goed van je! Nu moeten we je heerlijke verhalen gaan missen. Geniet nog van de laatste dagen in Spanje met Alex. Voor het geval je het nog niet wist: je bent een KANJER! Tot gauw :-)
  3. Helly:
    1 oktober 2012
    Bravo, zal wel afkicken zijn. Nog heel veel plezier met Alex en tot gauw
  4. Koen:
    1 oktober 2012
    Wow! Super goed dat je het hebt gehaald!

Het is een enorme afstand en die heb je toch maar even mooi volbracht. Super!

(het begint toch echt wel te kriebelen hier haha)
  5. Joke:
    1 oktober 2012
    PROFICIAT je bent er ik vind je helemaal te gek je hebt het gewoon gehaald. Geniet van elkaar en maak er nog een fijne week van . groetjes en tot gauw
  6. Steven:
    Geweldig! Goed gedaan!
  7. Thea:
    1 oktober 2012
    Geweldig(e) meid. Ik word er helemaal stil van!
    Nou lekker nog 'n paar dagen luieren met Alex en dan zie ik je snel weer. En ook ik ga je verhaaltjes missen.
  8. Conny:
    1 oktober 2012
    Yeahhh !!! Gefeliciteerd met deze prestatie ! Geniet nu van de welverdiende luxe en het weerzien met Alex. Ben trots op je !
  9. Leny Peters GM Nordic:
    1 oktober 2012
    Hallo Rian, ik vind dat je een geweldige prestatie hebt geleverd.
    Gefeliciteerd !!! Groetjes en tot ziens !
  10. Fanneke:
    1 oktober 2012
    Gefeliciteerd! Geweldige prestatie Rian!
    Mooie ervaring rijker.
    Geniet nog van je laatste weekje samen met Alex.
  11. W. van berkel:
    Hoi Rian,
    Geweldig dat je dit gepresteerd hebt,Proficiat !!
    En nu nog een fijne week samen met Alex.
    Je zult wel heel veel aan het woord zijn met al je ervaringen!
    groetjes Wil
  12. Corrie:
    Hallo Rian
    Gefeliciteerd en nog 10 x het zelfde woord. Je ziet maar, als je iets heel graag wil, lukt dat meestal. Keigoed dat je dit hebt gedaan.
    En...........het is stil aan de overkant en dan in de bekende melodie!!
    Nog een fijne week saampjes en tot over een week.
  13. Hetty:
    1 oktober 2012
    proficiat! Geweldige prestatie. Lekker genieten komende week en ik ben benieuwd om de verhalen live te horen. gr. Hetty.
  14. Ingrid:
    1 oktober 2012
    Geweldig, goed van je! Je bent een kanjer!
  15. Roxane:
    Proficiat!!!!!!!
    Zonder noemenswaardige blessures, dat heb jij toch maar mooi gedaan. Ik ben trots op je!

Groeten Roxane
  16. Mariska:
    1 oktober 2012
    Gefeliciteerd, je hebt het toch maar gedaan , geweldige prestatie. Tot gauw pelgrim
    groetjes mariska
  17. Cor en Thea:
    Rian,gefeliciteerd.
    Goed van je,en moedig,om dit te doen,natuurlijk waren er ups en downs,maar je wist ze steeds weer te overwinnen.
    Wij zullen je verhalen gaan missen.
    Nog een fijn weekje samen.

groetjes Cor en Thea
  18. Sandra:
    Ha Rian,
    Gefeliciteerd! Wat een overwinning! Ben benieuwd naar de verdere foto's en verhalen.
    Geniet nog van je vakantie en het weerzien met alex!
    Grtjs sandra
  19. Hanneke en Peter:
    2 oktober 2012
    Wij hebben grote bewondering voor jou prestatie!
    Bedankt voor je kaart en geniet nog maar lekker van jullie vakantie.
  20. Simone M:
    3 oktober 2012
    Wauw Rian, wat heerlijk dat je het gehaald hebt, gefeliciteerd. Geniet ervan, groetejs Simone
  21. Marleen:
    4 oktober 2012