1 oktober 2012

voor de kathedraal in Santiago de Compostela!!!!!!!!

Deze foto werd gemaakt op 1 oktober 2012 met een Sony Ericsson ST18I.

1. Carla:
    Hoi Rian,

Super!! Gefeliciteerd met deze prestatie. Ik heb genoten van je verhalen, geniet er nog samen van!!
    Groetjes Carla.
  2. Jolande:
    1 oktober 2012
    Nou Rian, Proficiat met je knappe prestatie. Nog een fijne week samen met Alex.

Groetjes Jolande
  3. Diny:
    1 oktober 2012
    SUPER!! Ik hoop echt dat deze tocht je gebracht heeft wat je ervan verwacht had!!
  4. Ans:
    FANTASTISCH, geniet nog lekker na van je tocht samen met Alex.
  5. Antoinette:
    Hoi Rian,
    Geweldig, gefeliciteerd met deze prestatie. Wat mag je trots zijn op jezelf. En ik hoop dat je nog heel lang kunt nagenieten en er energie uit kunt halen als je er over vertelt en er aan terug denkt. Nu lekker van je mannetje genieten en voor jullie samen nog een paar heel fijne vakantiedagen. Maak er wat van.
    Groetjes Antoinette
    Ps bedankt voor je sms je, is goed verlopen en met een traan ,maar met een nog groter goed vertrouwen gaan we verder. Tot gauw!!!!