Corredoira...

28 september 2012 - Melide, Spanje

Dat zijn een soort holle weggetjes die omzoomd worden door bomen, soms hele oude. Echt heel mooi om over te lopen en dat heb ik dus vandaag een groot deel van de wandeling gedaan. Echt super mooi!
Ik heb met 3 andere dames gelopen, gezellig. Soms een stukje samen en soms een stukje alleen, maar bij de pauzes is het gezellig met z'n 4en. We hebbeb nu ook een kamer voor 4. Dat is fijn met bekenden. Het is een wat groter stadje, maar niet zo gezellig, dat is vaak zo. De kleinere dorpjes vind ik vaak leuker, maar dat komt met de km's niet altijd uit.
Het weer is weer prima, wel frisser dan voor de storm, maar goed wandelweer.

De laatste 100:
Als mensen vanaf Sarria de laatste 100 km naar Santiago lopen krijgen ze al het certificaat dat ze de Camino gelopen hebben, en dus is het vanaf daar drukker met 'pelgrims' en ineens ook 1,5 keer zo duur!
Er lopen nu volwassenen, studenten en schoolkinderen met kleine rugzakjes op de route!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joke:
    28 september 2012
    Hoi Rian dat ziet er mooi uit . Leuk die bekende mensen voor te ketsen als je zin hebt , en fijn samen op 1 kamer. Fijn dat .t weer oké is. Voor morgen goede wandeling en voor straks welterusten groetjes
  2. Diny:
    28 september 2012
    Hoi Rian, de laatste loodjes. Wat stoer dat je al zo ver bent! Ondanks het warme weer, het natte weer, het koude weer, altijd maar weer opgestaan en verder gelopen. Ik heb bewondering voor je, echt waar!!
  3. Hetty:
    28 september 2012
    Hoi rian. Dat zit er weer op. Ik zag gisteren een programma over de camino en de aankomst in santiago. Mensen zaten in de mis en waren stuk voor stuk erg emotioneel. Je bent gewaarschuwd! Het was een mooi programma dat ik met andere belangstelling heb bekeken natuurlijk. Nog lekker genieten voor de laatste kilometers. Gr. Hetty.
  4. Thea:
    28 september 2012
    Ha zusje, dat ziet er mooi uit op de foto, die met dat bruggetje bedoel ik. Fijn dat je het weer naar je zin had vandaag. Nog een paar dagen en dan heb je de Camino gelopen!!!!!!!!
    Welterusten en slaap lekker.