baaldag

26 september 2012 - Portomarin, Spanje

Heb vandaag een beetje een baaldag. Had geen zin, toch nog 22km gelopen, met af en toe wat regen. Aan het begin van de etappe waren wat klimmetjes en ik HAAT KLIMMEN! Het ging langs ' pre-historische' boerenbedrijfjes, allemaal heel oud en simpel.
Vanaf Sarria hebben ze ook iedere halve km een paal neergezet met de nog te lopen km's tot Santiago...heel erg demotiverend!
Toch nog wat spulletjes gewassen in de hoop dat het droogt, maar net regende het weer. En het is best koud! Gelukkig geven ze voor morgen beter weer aan!
In deze albergue slapen we met 14 op een kamer, er zijn gelukkig weer wat bekenden, dat is gezellig,ook om straks te eten.

1. Roxane:
    Hoi Rian,

Nog even volhouden hoor, je bent al zover!
    Af en toe een baaldag moet kunnen. Morgen schijnt vast de zon weer.
    Gezellige avond, en morgen een goede loopdag.
    Groeten Roxane
  2. Juanita:
    26 september 2012
    Je bent er bijna! Wat heb je al veel kilometers in de benen zitten. Knap hoor. Dan mag je best een keer een baaldag hebben. Lekker eten, goed slapen en morgen er weer fris tegenaan. Groetjes Juanita
  3. Frenky:
    26 september 2012
    Je mag best wel een keertje een baaldag hebben. Je bent toch ook al weer een hele tijd eigenlijk onafgebroken aan de wandel. Ik vind het goed van je dat je toch weer 22 km op de teller erbij hebt!
  4. Thea:
    26 september 2012
    Nou zusje, op een baaldag 22 km lopen is zo slecht nog niet. Jammer dat het weer wat minder is, als morgen de zon schijnt dan ziet de wereld er weer heel anders uit. En niet vergeten; we lopen in gedachte met je mee!
  5. Lienne:
    26 september 2012
    Baal maar lekker. Gooi het er maar uit, flink mopperen en dan morgen weer verder. Misschien snap je morgen niet eens meer waarom je vandaag een baaldag had. Ondertussen tuf je toch maar mooi als een locomotiefje door. Knap hoor!
  6. Joke:
    26 september 2012
    Hoi nog even Rian dan ben je er . En je weet na regen komt ZONNESCHIJN Hou je taai morgen en GOEDE WANDELING
  7. Marjon:
    26 september 2012
    Heel knap ondanks je balen toch 22 km gelopen.
  8. Ans:
    Hoi Rian
    Na zoveel goede wensen kan er die van mij ook nog wel bij.
    Baal lekker, dan kan het morgen alleen maar beter zijn.
    Zeg voortaan maar "hee fijn klimmen"' wie weet helpt dat.
    welterusten
    Ans
  9. Sandra:
    26 september 2012
    Nou rian, een baaldag en dan toch nog 22 km lopen! Ik heb ze vandaag niet gelopen....
    Hopelijk morgen een lekker zonnetje en weer een mooie dag!
    Voor straks een goede nacht en morgen weer een nieuw verhaal!
    Grtjs
  10. Steven:
    Hoi Rian,
    Was hele tijd op Facebook aan het wachten op wat nieuws wis pas recent dat je een andere log heb. Vandaag heeft Mien voor mij aangemeld.:)

Still not too late. Keep up the good 'walk'.
    Remember after the rain comes the sun.:) Don't think about the end but enjoy every small moment. If you quiet your mind and listen to the surrounding, the wind, the birds, be one with the nature, one steps at a time and you will reach your goal.
  11. Hetty:
    Hai stapper,
    Mopper maar eens lekker maar morgen weer er tegenaan. Wij zijn allemaal trots op je, wat je ieder dag presteert. Laat je niet kisten. groetjes Hetty.
  12. Ineke:
    26 september 2012
    Ha rian, leuk om te lezen hoe het met je gaat. Je weet, wie reist heeft verhalen!! Geniet nog van deze bijzondere tocht en ben maar trots op jezelf, je kunt het!!
  13. Sigrid:
    Hoi Rian,

Na regen komt zonneschijn. Hou vol, je kunt het!
    Groetjes Sigrid.
  14. Jolande:
    27 september 2012
    Vele reacties om je weer op te peppen op je baaldag! Hopelijk vandaag een betere dag gehad. De kilometers beginnen al aardag af te tellen al ver over de helft. Denk maar eens aan de patienten die altijd zeggen als je over de helft bent dan gaat het in een keer heel snel! Dit geldt vast ook voor jou.
    Nog veel wandelplezier!
  15. Jeanine franken:
    Hoi Rian,
    Hoe kan zo'n mooi beeld met nog maar 100km te gaan je demotiveren? Je doet het fantastisch, moet je kijken hoe ver je al bent en wat je al hebt bereikt. Ik ben kei trots op jou. Geniet er nou maar van want voor je het weet is het voorbij:), groetjes Jeanine
  16. Corrie:
    28 september 2012
    Hallo overbuurvrouw
    Volgens mij ga je het halen. Ik begreep dat het met je voeten goed gaat. Leve de zooltjes??!! Knap wat jij presteert. Ik doe het je niet na. Hou vol en ga er " gewoon" weer tegen aan.
    Doei