gesmokkeld...

15 september 2012 - León, Spanje

Vanochtend met 3 amderen met de bus naar Leon om de saaie industrie-route te missen. Bleek mee te vallen, zeiden andere pelegrino's. Ik had beter de bus de stad uit kunnen nemen; heb ruim een uur gelopen en ook nog berg op! En toen was het ook veel warmer! Werd dus meteen afgestraft voor het gesmokkel...
Voor vannacht heb ik weer ns een hostal, lees: eigen kamer! Niet zo gezellig, maar wel een keer fijn. Net heb ik al boodschapjes gedaan voor t ontbijt morgen, daar moet je dus echt zelf voor zorgen!
Vanochtend in Leon heb ik adscheid genomen van het engelse stel, zij gaan volgend jaar het laatste stuk doen. Ze hebben zo een aantal jaren steeds 2 weken gelopen. Zo doet iedereen het op zijn eigen manier.
Twee anderen bleven in Leon, maar ik wilde een plaats verder voor vandaag.
Moet dus weer op zoek naar andere pelegrino' s om mee te kletsen/eten/lopen!
Toen ik in dit dorp aankwam was er net een of ander volksdans feest aan de gang, mensen in klederdracht die dansten, wel leuk.
Nu is t tijd om even te rusten...

1. Thea:
    Ha zus,
    Je neemt het lekker laconiek op dat een andere keus misschien prettiger geweest was, heerlijk relaxed.
    Misschien wel prettig voor de anderen dat je een eigen kamer hebt, want als jij vanavond los gaat met dansen en feesten wie weet wat dan de gevolgen zijn!
  2. Frenky:
    Hoi Rian,
    Smokkelen is niet altijd slim, maar ik kan het wel begrijpen.
    Wel fijn dat je zonder bijgeluiden de nacht door kunt brengen.
    Waar heb je een dagje rust ingepland, want je moet wel een 'balansdag, hebben! hoeveel kilometer heb je nu ong afgelegd?
    Ik lees morgen wel weer wat je dan wer hebt meegemaakt.
  3. Ans:
    hey zusje
    Fijn wat je zoal meemaakt, welke nieuwe gezichten kom je nog tegen?
  4. Joke:
    16 september 2012
    Hoi Rian
    Ja dat komt van smokkelen maar je bent gewoon Rian en maakt er 't beste van. Je komt zo weer andere leuke mensen tegen om mee te lopen klesten eten enz grt