klere muziek!!!

16 september 2012 - Hospital de Órbigo, Spanje

Heb ik een fijne, rustige kamer, is er vannacht een bonke-bonke muziek festival in dat plaatsje! Het begon vlak voor middernacht en duurde tot 6 uur in de ochtend... niet of nauwelijks geslapen dus!

Was alweer op weg om 7.45, het eerste stuk was erg mooi, n soort heide of savanne, daar leek het op. Vandaag was de afstand 15 of 30 km en omdat ik al om 11.15 de 1e 15 km erop had zitten ben ik toch maar voor de 30 km gegaan...bleek toch een beetje te ver! Toen ik bij een plaatsje kwam, na 25 km, waar alleen een bar zou zijn volgens mijn boekje, bleek er een nieuwe albergue te zijn!!!! Jippie!!!! En samen met het meisje waar ik mee liep hebben we daar een bed genomen. Met z´n 2en in een zaal voor 20...Hopelijk slaap ik een nacht goed. Inmiddels is er nog een mevrouw gearriveerd. Het is wel een plaatsje van niks, maar we kunnen hier ook eten, dus dat is prima. Er is ook een wasmachine en dat is fijn na een week van handwasjes...

Kunnen lekker voor het gebouw zitten en een beetje kletsen, dagboek bijhouden, kijken wat de route morgen is enz.

Het lopen gaat best goed, ook met de rugzak, ik heb nergens drukplekken ofzo. Ook de voetjes en spieren doen het nog goed.

Door de afstand van vandaag en het gesmokkel van gisteren zit ik nu al op 146 km! Maar de bergen zitten er nog aan te komen...vandaag al een paar glooiende stukken gehad, om te oefenen.

Ik vind het leuk om jullie reacties te krijgen en zonder de steun van het thuisfront zou ik het nog heel wat moeilijker hebben, dus mensen: BEDANKT!!!!!!

1. Koen:
    16 september 2012
    Wat een heerlijk verhaal weer. Ik probeer het de hele tijd voor de geest te halen hoe je er daar nu loopt. Heel gaaf!

Succes weer.......
  2. Conny:
    16 september 2012
    Lijkt me zo bijzonder ; al die ontmoetingen en niet weten wat en wie je aan het einde van de dag (wandeling) zult aan treffen!
    Uiteindelijk zullen alle 'plussen en minnen' resulteren in een 'niet-te- vergeten' super-ervaring! Succes en een goede nachtrust gewenst!
  3. Hetty:
    Ha Rian,
    Wat verrassend allemaal, en het wordt steeds leuker, heb ik het idee.
    Ik heb vandaag de ladies ride gefietst, was maar 70 km. Alleen vandaag, dus niet zo'n prestatie als jij die neerzet, maar toch.
    Succes voor morgen maar weer en tot horens.
    gr. Hetty
  4. Ans:
    16 september 2012
    je weet nooit wat je tegen komt, dat heb je vannacht weer ervaren. Slechter als vannacht kan niet, dus lekker slapen komende nacht.
    Heb je eigenlijk al een rust dag gehad? Ik ben benieuwd hoe je de bergen gaat ervaren.
  5. Marleen:
    hoi Rian,
    Wel heel spannend allemaal als ik je verhalen lees. En ook knap hoor! Volgens mij gaan die bergen ook prima lukken.
    De Bestse NW-ers leven met je mee.
  6. Helly:
    Hi,

Leuk al die nieuwe ontmoetingen en leuke verrassingen.
    Slaap ze en doe je best in de bergen
  7. Joke:
    16 september 2012
    Komt helemaal goed op die bergen . maak je maar niet druk het gaat zo goed die heuveltjes gaan van zelf. zeker met al die leuke mensen die je ontmoet. veel succes morgen en voor nu wel te rusten. groetjes
  8. Thea:
    16 september 2012
    Zie je wel ; alles komt goed. Welterusten zusje, tot morgenvroeg
  9. Marjon:
    16 september 2012
    146 km wat goed. Slaap lekker vannacht, dat moet zal nu wel lukken na een gebroken nacht.
  10. Lienne:
    Hoi Rian,
    Zo leuk om je verhalen te lezen. ik kijk er elke dag naar uit, ook al reageer ik niet elke dag. Ik word gewoon nieuwsgierig wat je nu weer meegemaakt hebt. En je bent inmiddels in alles al een echte proffessional he! ga maar lekker door. Hopelijk heb je een goede nachtrust.
  11. Ingrid:
    16 september 2012
    Leuk hoor om je verhalen te lezen....en wat eeen prestatie elke dag weer, top!
  12. Carla:
    Hoi Rian,

en wij zitten weer braaf op de bank naar boer zoekt vrouw te kijken; dan maak jij toch hele andere dingen mee! Wat een afstand heb je al in de benen, succes!
  13. Juanita:
    17 september 2012
    Goedemorgen, hopelijk heb je heerlijk geslapen. Neem ook nog pauze?? Anders ben je snel op je eindpunt. :-)
    Weer heel veel succes vandaag.
    Ik ben blij dat ze op zoveel punten internet hebben. Dan kunnen we heerlijk van jou verhalen genieten.
  14. Mariska:
    17 september 2012
    Niet normaal al 146 km en zo te horen is het nog gezellig ook, als het maar niet te goed gaat bevallen dat pelgrims leven, geniet er lekker van en ik ben benieuwd wat de bergen voor avontuur gaan brengen.

groetjes
  15. Frenky:
    17 september 2012
    Leuk dat je zo elke keer weer anderen tegenkomt met hetzelfde doel.
    Och, en die bergen.... dat moet je kunnen. Wat je klimt moet je ook weer naar beneden. En dat laatste is vaak toch vermoeiender! Ik vind 146 km al heel veel klinken. Ben vreselijk trots op je.
  16. Sigrid:
    Ha Rian,
    Supergoed van je!! Hou vol.
    Groetjes,
    Sigrid
  17. Susanne (collega van Alex):
    Hoi Rian,
    Alex heeft me gewezen op jouw website met mooie reisverslagen.
    Ik vind het super knap van je!!
    En wanneer je ff doorloopt dan kun je misschien onze Boelens-BBQ nog halen op de 28ste, zou zeker wel gezellig zijn! (grapje!!)
    Nee, dat is natuurlijk gekheid, geniet ervan, het zal een uniek avontuur zijn!
    En ehhh geen zorgen, wij houden hier Alexke wel een beetje in de gaten! ;)

Groeten,
    Susanne (Collega van Alex)
  18. Nathalie:
    Hoi Rian,

Wat een lekker tempo heb je er in zitten! Geen last van spierpijn of rugzakpijn...respect ;-)!
    Geniet je ook van de muziekjes onderweg, of heb je genoeg aanspraak van mede-wandelaars?
    Zet 'm op, ook met de bergen in het vooruitzicht!

Groetjes, Nathalie :-)
  19. Marieke d:
    17 september 2012
    goed bezig hoor!!! ben trots op je!!!!