ardennen?

17 september 2012 - Astorga, Spanje

Vandaag een mooie wandeling gedaan, glooiend, boeren dorpjes en bedrijfjes en mooie natuur! Alleen het laatste stuk, de stad in was wat saai, maar toen heb ik lopen 'communiceren' met een spaanse man. Was een beetje lastig...
Ik zit vandaag in een hele grote albergue, vroeger was het een gebouw van een klooster ofzo. Gelukkig wel op een kamer van 4. Hier kwam ik ook weer wat bekenden tegen. Net een rondje door Astorga gedaan, maar in die spaanse plaatsjes is in de middag niets te beleven, alles is dicht! Heb wel op een terras een lekkere salade gegeten.
Nu even de voetjes rust geven op bed.

Einde van een dag-etappe: dan moet ik bedenken of ik in een albergue of hostel (eigen kamer) wil en welke dan. Daarna BACKPACK AF, SCHOENEN EN SOKKEN UIT! Douchen, met mn spullen mn eigen plekje op mijn bed maken en een (hand)wasje doen. Meestal wil ik dan nog iets eten en dus ga ik op zoek naar een terras ofzo. Ook moeten er nog boodschapjes gedaan (proviand) voor morgen. Daarna dagboek en blog (meestal op de smartphone, vandaar de typefouten!) bijwerken en evt wat lezen.

1. Ans:
    17 september 2012
    de natuur geeft je meer voldoening dan de stad? Af en toe wat afwisseling is een prima combinatie.
    Mooie brug over het gras!!!!
    Tot het volgende bericht, veel plezier.
  2. Thea:
    17 september 2012
    Hé, waar heb je die hoed opgeduikeld? Beter dan dat exemplaar van mij.
    Je hebt meteen dus een ritme, we blijven gewoontedieren!!!!!!
    Ik hoorde dat voor morgen af en toe een bui wordt opgegeven voor NW Spanje, hou je poncho bij de hand.
    Doei
  3. Joke:
    Hoi Rian
    Is dat de beroemde hoed?? Hij is echt leuk. Gaat goed met je he .
    En ja in de middag is 't siesta in espagne , kan je zelf ook goed rusten. voor nu groetjes en morgen een goede wandel dag.
  4. Sandra:
    Hoi rian,
    Zo te lezen gaat het je goed af! Zou wel een dagje met je mee willen lopen om beetje sfeer te proeven!
    Ben benieuwd hoe het in de bergen zal zijn. Leuk om elke keer jouw berichtjes te lezen!
    Goede nacht en tot morgen weer!
  5. Hetty:
    Hoi Rian,
    Klinkt allemaal goed. Het weer gaat veranderen dus je bent gewaarschuwd :)
    Hier in Nederland wordt het 14 graden dus het kan altijd slechter.
    Loop lekker morgen en tot horens.
  6. Jeanine franken:
    Hoi Rian,
    Grappig dat je een ritueel zo snel oppakt, he. De foto's zijn erg mooi. Je hebt wel prachtig weer of maak ook jij geen foto;s met regen. Ik was bij Liesbeth gisteren en die krijgt ook alweer de kriebels. Ze vindt het moedig van je dat je alleen bent gegaan. Je moet wel een beetje genieten van de folklore ed. Kon de "klere"muziek je echt niet bekoren? Het is zo leuk om je te volgen. Veel succes en tot snel maar weer.
  7. Antoinette:
    18 september 2012
    Wat zonde, nog een keer opnieuw...( natuurlijk niet geplaatst)
    Wij oudemeuteteutetantesclub, Hetty, Frenky, en ik zitten jouw verhaal te lezen op de ln 6. Je weet wel uit je vorig leven.....En zien jouw foto's, zo geordend dat bed, echt Rian( vgl Frenky).
    We genieten volop met je mee, en zijn natuurlijk stikjaloers dat jij daar bent en wij hier.
    Wandel ze, wij gaan lopen.....tot zo!!!
    Heel veel groetjes van je lieve collega's, geniet ervan, Hetty, Frenky en Antoinette.
  8. Loes en Carla:
    18 september 2012
    Ook op LN4 (op LN7) hebben wij het razend druk! Gelukkig vinden we een gaatje van 2,5 uur om even jou verhalen te lezen.
    Wat een mooie foto's heb je al. We missen er nog wel eentje met dat hoedje!
    Wat knap van je om alleen op reis te gaan, een ervaring die je niet snel meer gaat vergeten!
    Heel veel groetjes uit een heel koud NL!
  9. Dianne:
    Hey Rian,
    Hier jouw collega's van de Linac 5. Wij missen jou enorm en we kunnen het werk maar net aan. We denken al de hele dag aan jou. Zo knap wat je doet! Ben je al een beetje in de "here"?
    Loop ze en houd je taai!!
    groeten Mieke, Marieke S, Sandra en Dianne