reacties...

11 september 2012 - Cervatos de la Cueza, Spanje

Lieve mensen, bedankt voor alle lieve en oppeppende woorden! Leuk om te lezen en t doet me goed!
Vandaag 22km gedaan en t ging best goed, de laatste 1,5 uur ging over een pad in de zon, warm en saai, gelukkig stond er wat wind! Nu voor t eerst in een albergue: met een 30 man op een slaapzaal... Kleine douches, weinig plaats. Ik zit al een uur bij een stopcontact om de telefoon op te laden! Wel met uitzicht op het zwembad...
Ben benieuwd of ik dat nog een keer ga doen. Er is wel een soort binnenplaats bij en ruimte om een wasje te doen en te drogen. Straks een pelgrimsmenu eten...

1. Lienne:
    Ha die Rianneke,
    Dat zijn er vandaag toch maar mooi 7 emeer dan gisteren he! Knap hoor! Toch niet even lekker een duik in het zwembad? Voor straks smakelijk eten en succes morgen.
  2. Mien:
    Hoi Rian,
    Knap hoor al zoveel kilometers. Ik ben benieuwd naar het pelgrimseten,maar als je honger hebt zal het zeker smaken.
    Slaap goed vannacht en succes morgen
  3. Juanita:
    11 september 2012
    Smakelijk eten! Je bent goed bezig. :-)
    Geniet ook maar van het mooie weer. De herfst is hier een beetje begonnen. Hopelijk kun je lekker slapen vannacht. En dan morgen weer fris op. Zet 'm op.
  4. Jolande:
    11 september 2012
    Als je slim bent neem je morgenvroeg even een duikje, daar krijg je nl weer heel veel energie van! Kun je morgen vast weer goed gebruiken. Veel succes en geniet ervan.
  5. Jeanine franken:
    12 september 2012
    Ha die Rian,
    Als ik het goed lees moet de knop van los laten en maar zien wat er gebeurd nog geactiveerd worden. 22km is 'n hele klus, knap hoor met 9 kilo op je rug. Nou vannacht lekker slapen met 'n hoop gesnurk om je heen. Morgen weer blij dat je in de frisse buitenlucht kunt rondlopen. Ik wou dat ik daar was, zucht haha. Veel liefs, jeanine