reacties...

11 september 2012 - Cervatos de la Cueza, Spanje

Lieve mensen, bedankt voor alle lieve en oppeppende woorden! Leuk om te lezen en t doet me goed!
Vandaag 22km gedaan en t ging best goed, de laatste 1,5 uur ging over een pad in de zon, warm en saai, gelukkig stond er wat wind! Nu voor t eerst in een albergue: met een 30 man op een slaapzaal... Kleine douches, weinig plaats. Ik zit al een uur bij een stopcontact om de telefoon op te laden! Wel met uitzicht op het zwembad...
Ben benieuwd of ik dat nog een keer ga doen. Er is wel een soort binnenplaats bij en ruimte om een wasje te doen en te drogen. Straks een pelgrimsmenu eten...

1. Hetty:
    Hai Rian,
    Dat klinkt al beter. Ook goed gelopen, toch? Eet smakelijk en wie weet is het erg lekker.
    Tot horens, Hetty.
  2. Thea:
    Hoi zusje,
    Ook leuk om 's- avonds te lezen hoe jij het die dag hebt gehad. By the way, nog iets ontdekt?
    Smakelijk en voor straks welterusten.
  3. Frenky:
    11 september 2012
    Het gaat zo te lezen gelukkig een stuk beter als gisteren.
    Gaat het lopen met die temperaturen goed?
    Lekker slapen vannacht en dan kun je morgen weer goed 'uit de voeten'.
  4. Joke:
    Hoi Rian
    Het gaat een stuk beter zo te lezen 22 km net GEK hoop dat je lekker hebt gegeten.
    Ik ga nu naar nordic walking zal iedereen vertellen dat het kei goed gaat hou je taai en goede wandeling morgen grt knuf
  5. Emile:
    Hey Rian,
    Heb je een beetje kunnen slapen met 30 man om je heen?... En was 't pelgrimsmenu iets? Heb je onderweg contacten met andere pelgrimmers, of is het wat saai? En gaat het goed met je voetjes in de schoenen?
    Knap dat je er aan bent begonnen! Ik hoop dat het steeds leuker wordt voor je. Ben benieuwd naar je volgende berichten.
    Succes met wandelen, geniet en tot horens.
    Groetjes, Emile
  6. Mariska:
    Hoi Rian,

Leuk dat ook wij kunnen meegenieten van jouw grote avontuur. Lijkt me best een rare ervaring met zoveel mensen op 1 zaal, zou geen oog dicht doen de eerste nacht. Ben benieuwd hoe dat is bevallen. Hou vol je bent een kanjer.
  7. Sandra:
    13 september 2012
    Ha rian,

Leuk om te lezen hoe het met je gaat!
    Stoer van je om dit te ondernemen!
    Wens je alle goeds!
    Grtjs sandra