de 1e dag...

10 september 2012 - Carrión de los Condes, Spanje

Vannacht bijna niet geslapen, zenuwen en ik vind het zo spannend! De bus van 7.00 naar Fromista ging niet, dat betekende dan maar met de trein van 10.30! 3,5 uur wachten dus! In en rond het sration van Palencia, waar ik geslapen heb, nou ja, geslapen...
Om 11.00 begon ik dus aan de Camino en heb meteen mn 1e pelgrims-stempel in de kerk gescoord. De wandeling ging over velden en langs een beekje, in de zon en daardoor toch redelijk warm/zweterig. Onderweg ook al met medepelgrims een praatje gemaakt.
Ik hou de etappe kort vandaag: 15km, ivm de warmte door het late starten en ik ben best moe... Ik kon de refugio niet vinden en zit nu dus in een kamer voor mij alleen in een hostel! Zometeen lekker douchen, is hard nodig en dan srraks ergens eten? Hoop ik.

1. Hetty:
    Hallo dappere pelgrim.
    Begrijpelijk dat je het spannend vond maar jij doet het. Dikke duim. Succes en geniet van het douchen!
    gr. Hetty
  2. Koen:
    10 september 2012
    Wow, je bent gewoon begonnen!
    Wat een enorm gaaf avontuur ben je aan gegaan, ik ben heel benieuwd naar de rest van de reis.

Geniet er van!
  3. Juanita:
    10 september 2012
    Je bent er nog niet, maar ik nu al diep respect voor je. Het is niet niks waar je aan begonnen bent.
  4. Alex:
    Hallo schat,
    nou, de eerste 15 km zitten erop en ik ben trots op je. pak maar een lekker glaasje wijn en ga lekker genieten.
  5. Helly:
    10 september 2012
    hoi, de kop is er vanaf,neem een lekker wijntje en hopelijk slaap je vannacht lekker en morgen er weer vol tegenaan.
  6. Jolande:
    10 september 2012
    De aanhouder wint, komt helemaal goed Rian.
    Vannacht lekker slapen, morgen vroeg beginnen (na een ontbijtje) dan gaat de 20 km ook lukken.
    Groetjes en succes
  7. Conny:
    Hey Toppertje !
    Vannacht hopelijk lekker slapen en morgen verder met je avontuur.
  8. Marjon:
    De kop is eraf.
    Rust maar lekker uit dan kun je er morgen weer tegenaan.
  9. Thea:
    Ha zusje,
    Geweldig, ik ben kei trots op je.
  10. Lienne:
    Ha die Rian,
    Ik vind het reuzeknap wat jij doet! Zou niks voor mij zijn. Ik zou al 10x verkeerd gelopen zijn of ergens in de plomp gevallen zijn of zo.
    Voor nu welterusten en morgen weer fris (ook letterlijk) er tegenaan!
  11. Antoinette:
    Hoi Rian,
    Waarschijnlijk lig je al op een oor, maar ik was zo benieuwd hoe die eerste dag was gegaan, truste dan maar en morgen weer met goede pelgrimsmoed verder. Toi, toi, het gaat elke dag beter, effe erin komen.
  12. Joke:
    Hoi Rian
    Kei goed de kop is er af. Ik zie nu pas je verslag dus je bent vast weer aan het lopen. Nou dat gaat als een trein vandaag ben ik van overtuigd. groetjes
  13. Frenky:
    Hoi Rian,
    Ik lees pas net jouw startverhaal. Ik vind het knap wat je doet.
    Ik hoop dat je vandaag een voorspoedige en mooie wandeldag hebt. Veel groetjes van je zonmaatje..
  14. Loes en Carla:
    Hoi Rian!
    Heel veel succes en vooral plezier tijdens je wandelingen!
    Wat leuk, om het via deze site bij te kunnen houden...
    Groetjes vanaf L4!
  15. Mariska:
    12 september 2012
    Hoi Rian,
    Geweldig, wat een durf, geniet lekker van de mooie omgeving , succes op dit prachtige avontuur. Groetjes