proefpakken...

2 september 2012 - Best, Nederland

Toen ik alles voor de Camino bij elkaar gelegd had, was het toch best veel! Het past wel in de rugzak, maar ik ga toch nog 'ns goed nadenken of het wel allemaal mee moet!

1. Helly:
    4 september 2012
    Het lijkt niet zoveel, maar ja , je moet het allemaal dragen.
    Alvast heel veel succes en dat je zult genieten van alle indrukken die je opdoet.
  2. Hetty:
    5 september 2012
    Halo Rian,
    Ik wil je alvast een hele goede reis wensen. Sterkte met het vertrek maar vooral, GENIET ERAN!!
    Bedankt voor de blogadres want ik ga je helemaal volgen.(Stalken:) )
  3. Ingrid2:
    7 september 2012
    Rian heel veel succes, maar vooral heel veel plezier in Spanje.
  4. Fanneke:
    9 september 2012
    Een hele goede reis. Geniet ervan!
  5. Corrie:
    Rian. Ik wens jou heeeeeeel veeeeeeeel succes en alles wat voor die 4 weken nodig is. Een mooi tocht toegewenst.
  6. Juanita:
    9 september 2012
    Knap hoor als je het vier weken kunt doen met dat beetje. Ik wens je alle succes van de wereld en goed wandelweer! Ik volg je vanuit mijn luie stoel.
  7. Conny:
    10 september 2012
    Suc6 en een hele mooie ervaring gewenst !
  8. Corrie:
    22 september 2012
    Dag rian
    Ik had nog steeds geen berichtjes van je ontvangen, maar gisteren hoorde ik dat je dit toch dagelijks deed. Ik zal opnieuw gaan inloggen. Gelukkig hoorde ik dat het tot op heden goed was gegaan.
    Hou vol en voor moeilijke momenten/uurtjes.......sterkte.