Za 25 en zo 26 aug; generale repetitie...

26 augustus 2012 - Best, Nederland

Dit weekend wilde ik 2 dagen 20-25 km lopen met backpack. Dat is niet helemaal gelukt!
Ik was de hele week al niet fit en dus ging het lopen zaterdag moeizaam. Ik heb m'n route ingekort tot bijna 19 km ipv 24 km, van landgoed Baest, via Oostelbeers en Middelbeers, over de Lanschotse heide weer terug.
En vanochtend was het weer zo slecht dat ik niet gegaan ben... Vanmiddag leek het beter te worden en ben ik toch maar wel even gaan lopen, maar helaas bleek het kleine buitje op buienradar een gigantische hoosbui! Het was wel een goede regen-materialen-test... Via mijn doorweekte broek liep het water van m'n onderbenen zo mijn schoenen in en in no-time lkep ik dus te soppen in m'n schoenen! Ik heb dus nog ca. 10 km met natte sokken/schoenen gelopen; zonder blaren! En de poncho is ook meteen getest!
Ik was langs het kanaal naar Oirschot gelopen; 7,5 heen en 7,5 weer terug, zo heb ik ook meteen een saai stuk geoefend!

Hopelijk gaat het in Spanje beter...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl