herfst

24 september 2012 - Triacastela, Spanje

Het lijkt wel herfst! Harde wind, fris, dreigende lucht, gelukkig wel droog!
Vandaag de berg weer afgedaald... Wel n korte etappe, ik had er genoeg van. Heb ook n keer n kamer voor mezelf genomen! Dat betekent een echt bed, een eigen badkamer en afdrogen met een echte handdoek! Heerlijk! Wel in een albergue, dus als ik mn kamer uitga is er altijd wel iemand en er zijn in ieder geval bekenden om mee te kletsen of straks mee te eten.
Het was een mooie wandeling vandaag, het is hier erg groen in Galicie, mooi. Heb er van genoten!

Ontmoetingen: vaak kom je dezelfde mensen tegen, soms maak je er een praatje mee en soms niet. Soms klikt het en loop je een stukje met elkaar op, maar vaak loop ik alleen, is ook fijn. Het is altijd leuk een bekende te treffen als ik ergens rust. Soms zie je mensen een paar dagen niet meer en dan ineens weer wel.
Soms moeten mensen tjjdens de Camino naar huis voor een geboorte of sterfgeval (echt!) en komen dan na een week weer terug om verder te lopen!
Bij het eten schuif je vaak bij elkaar aan, allerlei nationaliteiten bij alkaar! Allerlei talen door elkaar!
Heel apart om mee te maken...

1. Frenky:
    24 september 2012
    Als ik de foto's zo zie, dan moet ik mijn idee van een zonnige wandelvakantie even bijstellen.
    Dat het groen is in Galicie zal ook niet voor niets zo zijn.
    Geniet maar van de rust in je eigenkametje, en weer tot morgen.
  2. Thea:
    24 september 2012
    Ziet er maar mistroostig uit op de foto's. Hopelijk zijn deze vroeg in de ochtend genomen en is het weer later wat opener geworden. Maar, zolang het droog is maakt het allemaal niet zoveel uit, dan doe je meer aan en hoef je minder te sjouwen, toch? We duimen voor je dat het droog blijft tijdens de etappes. Doei
  3. Ans:
    24 september 2012
    Geniet van al de luxe voor deze avond en nacht. Je talen knobbel komt je zo ook goed van pas, ben benieuwd welke woorden je allemaal gaat gebruiken.
    Groetjes en tot morgen